10-15cm snö!!! Yey

Imorse när jag vaknade (okej, vaknade 13.00 då :P) Så lös snön verklkigen genom fönstrena. Så fint var det. Det är typ 10-15cm snö här nu (till skillnad från er någon annanstans i Sverige som säkert har mer snö än vad vi har ^^). Det är verkligen kul med snö, och jag hoppas verkligen den håller sig kvar (och att det kommer mer!) tills jag har lyckas köpt mig en kamera :):)


Nu blir det stallet i , och det får bli en lite tur i mörkret. Men som tur så lyser ju snön upp lite grann ^^ ;)

Kommentarer
Postat av: Stiina

Jag vill också ha snö xD

2009-12-26 @ 19:04:15

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0