Dagen

Tog på mig ridkläder på engång i morse. Sen gick jag ut i stallet, fixade iordning Diva och red ut med henne. Erika var så snäll och följde med för att ta lite nya kort :)


Sen blev det ridande av Vilja (ska ju tävla imorgon), så det blev bara galoppträning för att få henne lite mer pigg till morgondagen. Även det gick bra, och Erika tog några kort, äver fast det var otroligt mörkt ^^(:


Sen tränade jag lite med Androméda(våran halvblinda tvååring ^^), på att backa. Det gick också ganska bra, och hon kan backa några steg för tryck nu, fast hon skulle nosa på hästen i boxen hela tiden x)

Kommentarer

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0