Sorry

Förlåt för dålig uppdatering, men har helt och hållet inte tid.

Blev hem idag med tvåbussen, skyndade mig ut i stallet, och red Diva i repgrimma på planen. Gick väldigt bra. Sen var det snabbt in, byta om och göra sig iordning, springa ut och vänta på bussen, som höll på att köra förbi mig och jag fick vinka som en galning så att den skulle stanna. Fick ifrån mig ett mesigt "Jag såg inte att det kom" när jag gick på, men ångrade det när jag såg att det var så pass många på bussen ^^
Vänta på Klara i stan, vi fikade, väntade på Emma, sen gick vi och tog ett nytt hål i örat.
Kl. 19.00 blev det New Moon, och vi såg till att vara där i god tid innan (ca 45 min^^), och den var ju verkligen bäst!!!
Efter filmen gick vi och kollade lite på lussebandyn, men det blev tråkigt så vi gick hem till Alice x)  Tog 10.35 bussen hem, eftersom det är tävling imorgon :):)


Kommentarer

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0