Dagens ridpass med Diva

Red på plan, och satte upp ett litet kryss på en volt. Skrittade först runt på volten (utanför krysset) och försökte få framåtbjudning och sänkande i nacken. Sen gjorde jag samma sak i traven. Efter ett tag började jag smått trava över krysset, och Diva tar ett hopp och galopp efter (hon har väldigt svårt att trava över hinder^^) men så fort jag saktar av till trav igen, så går hon ner i den låga formen som jag vill ha på henne. Suveränt!
När jag tillslut får henne att trava över krysset, varierar jag med att trava över det, och att få henne och ta ett skutt över det. Detta gick också otroligt bra, och hon lyssnar jättebra :)

Bild från i somras :)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

härliga rosa bommar!

2010-01-18 @ 21:09:54
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0