Alice var här idag igen

Som sagt så var Alice här och red Diva idag igen. Jätteduktig har hon blivit! De hoppade 70cm (nytt rekord), och inte illa för att det är typ6-7 gången Alice rider ;)
Vi tränade lite mer på sits och sånt, och det börjar se bättre  ut iaf.


Efter det red jag Vilja, och tänkte att jag skulle hoppa lite vattenmatta också (!!), och inte ett enda stopp!! Jättenöjd över henne. Lurade nog in både mig och henne på den, red på en volt brevid och flyttade lite och sånt, och plötsligt såg jag hindret, och var redo för att hoppa det, och det visst Vilja också ;D

Kommentarer
Postat av: Josefine - hästblogg

Vilken fin häst!

2010-05-23 @ 16:52:53
URL: http://jsohlman.blogg.se/

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0