Tävling i Munkedal

Supernöjd med Vilja idag. Dock inte lika nöjd med min insats.

Var för hårt i paddocken, så framhoppning blev inne på hinder nummer ett innan klassen började. + Att det var massa glitter och girlanger på hindren, och Vilja är så tittig, så jag trodde verkligen inte att det skulle gå bra.

 

Precis innan jag skulle in på 90cm så kastade vilja sig bakåt, vi gled ner för en liten backe, och höll på att åka in i en stenmur. Jag trodde seriöst att hon tänkte hoppa över den xI. Så när jag kom in på banan var jag jättechockad, och red inte alls bra. Hängde inte med över hindret, men Vilja hoppad så glatt över ALLA titthinder ändå ^^ Vi kom ändå runt felfritt :)

I 1m, så gick det bättre, jag vågade trycka ifrån henne längre ifrån, och hängde med mycket bättre. Även där felfritt :)

 

Så två ClearRound rosetter med hem idag (:



Kommentarer
Postat av: Jennie

Verkar som om ni två verkligen har funnit varandra :) Skoj! Stort Grattis :)

2009-12-14 @ 22:12:06
URL: http://stallhallekila.blogg.se/
Postat av: Jossan

Kul att det gick bra :) Ibland blir man förvånad när dom är modigare än man tror!

2009-12-16 @ 11:03:00
URL: http://josefina.blogg.se/

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0