Answers

Vart ska du? (:
Jag var på Fuerte Ventura, Kanariöarna.

Vad e dina mål inför 2010 :D
Just nu har jag inga större mål, eftersom jag inte riktigt vet vad jag vågar satsa på än. Men har några små mål inom hästhantering främst, och har riktiat in mig mest på det nu, och försöker komma på nya och roliga övningar.

Äger du alla hästarna du rider=?
No, bara Diva. Mamma äger resten av hästarna i stallet ;)

Vill du göra en bloggdesign tillmig ??? :):)
Har faktiskt börjat fundera på att sälja bloggdesigner, så inte helt omöjligt.

Gillar du hestar?????
Jao ;)

Vad är ca pris på att ha en häst under ett helt år? Med allt inklusive?
Skulle vara jätte snällt och bra om du kunde svara på den frågan på ett ungefär. Det skulle hjälpa mig :)
Har nog ingen riktig koll på sånt där med priser och sånt, eftersom mina föräldrar äger företaget, så betalar jag inte just så mycket runt hästarna själv. Utan det är väl mest om jag vill köpa mer utrustning och sånt ;)

Hejsan hoppsan:)
Kan väl också ställa lite fråger dåe:)
Med vem ska du åka till spanien med? Firar ni ngt eller åker ni bara för skojs skull?:)
KOmmer du upp något i sommmar?
Hur går det med unghästarna? När ska Fabiola få fölis? Vem ska rida andromeda på tre-års?
Familjen, och vi åker bara dit för att vila upp oss lite.
Det hoppas jag ;)
Det går bra. Snart hoppas jag, eller jag, viod midsommar typ. Jag vet faktiskt inte än, inte jag iaf. Mamma eller pappa blir det.


vad vill du blir när du blir stor? :))
POLIS!! Faktist, men jag vill ju såklart hålla på med hästar också. Eller någonting som har med IT och göra. Det tycker jag är så himla roligt, eller fotograf eller något liknande. Bara inte någon som bara sitter inne på ett kontor hela dagarna ;)

Jag bara kollat lite fort och har reagerat på att du inte rider med Martingal. Även att du red på repgrimma på några bilder. Hur kommer det sig ? :)
Jag känner att jag inte har något behov av det, och ska jag vara ärlig, så gillar jag faktiskt inte att rida med det heller. Vet inte varför. Använde det på Diva någon gång precis när jag köpt henne, men slutade snabbt. Känns mycket bättre utan ;)

Tränar du något annat utöver ridningen?
Inte nu, men har hållt på med massa andra sporter. Har väl tänkt att jag ska ut och springa lite också så fort det blir lite bättre underlag.

Tänker du börja blogga mer snart eller ?!?!?
JA! Så fort jag kommit igång med ridningen och arbetet igen. ;D Kommer nog många nya rid/hanteringsövningar också nu på våren att se framemot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skoj (:

2010-04-14 @ 16:31:21
Postat av: Sätilaryttaren Emma

Hejsan :D Snygg blogg =D Händer idag då?

2010-04-14 @ 19:39:23
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0