moonday

Red först Vilja på planen. Red fram ganska länge och gjorde små volter och serpentinbågar i trav. Sen gjorde jag ungefär samma i galoppen. Hade tagit fram ett litet kryss (50cm) mitt på planen, som jag hoppade lite över just för att få henne mer fokuserad, och försöka landa i rätt galopp. Hon har ju väldigt svårt för sig att landa i höger galopp. Red runt där i ungefär en timma, och både hon och jag blev nog ganska trötta.

Sen red jag och Diva ut på en liten mysig tur i skogen, med vårsol och fågelkvitter. Dock blev hon rädd för några rådjur som sprang förbi, men så fort dem var utom synhåll frustade hon jättehögt Nej, jag blev inte alls rädd, typ ;)


Kommentarer
Postat av: Maiken - med I

hesten din er så flott!! :D

2010-04-20 @ 11:18:12
URL: http://lifeofmaiken.blogg.no

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0