Snöig ridtur

Kom precis in från en kall, och snöig ridtur med Diva. Så nu blir det en kopp varm choklad och en pirog ;)

Men hon var ganska duktig ändå, för att hon inte blivit ordentligt riden på ungefär en vecka, men min granne har varit snäll och ridit ut någon gång iaf :)
Hon var inte helt fokuserad vid mig, som jag vill att hon ska vara, men det brukar hon inte vara när det blåser ute. Hon gillar inte blåst, och har väldigt lätt för att frysa. Men hon börjar trampa under sig lite mera nu, och jag börjar kunna öka farten lite på henne medans hon fortfarande går kvar i form. Det har inte funkat så bra förrut :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund -> www.tiffyss.blogg.se

2010-02-25 @ 17:12:52
Postat av: Anonym

2010-02-26 @ 02:38:55
Postat av: Anonym

2010-02-26 @ 02:39:08
Postat av: B R O W N S U G A R

Fin häst :D

2010-02-26 @ 11:57:47
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Pompinella

åh tack detsamma.Har du varit i London? Ska dit nästa vecka så jag behöver ha lite tips känner jag :)

2010-02-26 @ 17:25:30
URL: http://pompinella.blogg.se/

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0