Diva <3

Har varit världens dimma här nere ^^ Men sen försvann den bara så där x)

Red Diva lite i paddocken idag, eftersom vi hade longerat Lorenzo där för någon dag sedan så fanns det en fin volt att hålla på med. En liten dressyrmjukstart helt enkelt (: Tränade med långa tyglar hela passet, för att få henne att söka sig neråt, och få en sån låg form som möjligt.Det gick bra, väldigt bra, över mina förväntningar faktiskt. Funderade länge om jag skulle våga galopper (ville liksom inte förstör det vi fått fram, när man galopperar henne brukar hon dra upp huvudet så långt det går ^^) Jag kortade tyglarna lite, så att de fortfarnade var slappa, och gjorde en galoppfattning. Hon drog upp huvudet lite i början, men sänkte det ganska snabbt, och gick i en rätt så låg form även i galoppen. Jag var så stolt över min lilla flicka <3

Nu blir det bara att sätta sig och redigera massa hästbilder som jag tog idag på hästarna i hagen :):)

Kommentarer

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0