Eftermiddagen

Red Diva på plan, i tösnön, och fortsatte med några travhoppövningar. Dock gick det inte så bra. Hon ville inte alls trava, utan bara hoppa mot hindret, så hon skulle få hoppa det. Fick tillslut till det, och fick ett jättefint språng, och när vi landar, håller vi på att gå omkull. Hon kommer snabbt upp rakt igen, men snubblar då till igen. Lite läskigt var det iaf. Men tog ett språng till för säkerhets skull.


Sen gick jag och pappa en bit med Andromeda. Det gick också jättebra, och hon var lugn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild

2010-01-22 @ 20:55:37

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0