Hoppträning

Igår var första hoppträningen efter att jag ramlade av Vilja innan jul.
Jag kan erkänna att jag var lite rädd innan jag satte mig upp (för sadeln, inte för Vilja^^), men när jag väl var uppe så märkte jag att jag verkligen har saknat att rida henne.
Det blev bara lite lågt och gymnastikhoppning, eftersom ingen av oss är riktigt igång. Men hon var jättesnäll, och ställde upp i vissa lägen, medans man var tvungen att dria fram henne i andra. Som vanligt alltså ^^ :)

Nu är vi på gång igen :)

Kommentarer
Postat av: Stiina

Vad kul att det gick bra :) Fin bild :)

2010-01-07 @ 23:00:12
Postat av: Theréz

Blir sugen på att rida nu, och framförallt hoppa, det var evigheter sen..

2010-01-07 @ 23:11:55
URL: http://therez.blogg.se/
Postat av: Nathalie Augustsson (FOTOBLOGG)

Tack! :)

2010-01-08 @ 17:05:26
URL: http://nathalajj.blogg.se/

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0