Svar (:

Svar på frågorna (:

Hur många hästar har du? :)
Vi har 5 stycken egna hästar, och min lillasyster har en på foder :)

Hur tidigt burkar du gå upp när du ska tävla?
Hur gammal är den gråa hästen?
Vad är det högsta du hoppat? :):)

-Det beror på när tävlingen börjar, men så pass tidigt som möjligt.
-Hon blir 8 i år.
-Har hoppat runt 120 som högst ^^

hur länge har du ridit?
hur långa brukar träningarna vara?
vilka hästar rider du på?
vad är det roligaste med ridning?
varför började du blogga från hela början?
hur många besökare har du per dag?
tjänar du pengar på din blogg?

-Jag har ridit i 12-13 år.
-Beror på. Med Diva brukar jag rida i ca40min (om jag inte rider ut på sommaren), men hoppträningar med Vilja (och Diva ibland då) brukar ligga på 1tim 30min.
-Just nu är det Vilja (mammas dressyrhäst som jag hoppar), min egna ponny Diva, samt har jag börjat smått med 3åringen :)
-Oj, jag tycker nästan allt är roligt ^^ Men det roligaste är när det går bra,  och när jag är nöjd över min egna insats, och känner att jag litar på hästen.
-Har faktisk haft ganska många olika bloggar ^^ Men från hela början var det väl för att jag skulle kunna lägga ut bilder och skriva av mig lite.
- pass? har faktiskt inte överdirvet många x)
- Nej, relativt nystartad blogg ;)

e häst hamburgare gott?
Jag vet inte, har inte smakat.

Hur höga är dina hästar? (:
Storhästarna vi har är nog runt 167cm (unghästarna växer fortfarande ;) ), och Diva är en liten fjutt på 145,1 cm.
Vad använder du för utrustning när du rider? (både till dig och hästarna )
Jag änvänder (oftast) hjälm, och väst när jag hoppar och rider unghästarna. Sen beror det ju vilken häst jag har också. Diva brukar jag ju rida utan sadel och träns, och istället i repgrimma, men Vilja har jag jämt sadel och träns på ;)

Är märkessaker viktigt för dig?
Nej, viktigare med kvalité (:

Vad använder du för bett?
Hur ofta använder du sporrar?
Helskodda, halvskodda, eller oskodda ribyxor?

- Tvådelat, eller tredelat tränsbett (:
- För ofta antar jag ^^
- Helskodda, klart!

Den gråa hästen är fin tycker jag! vad har du tänkt läsa på gymnasiet?
Jamen visst är hon ;) Jag har tänkt att på IT-media, men är väldigt tveksam ännu, men det lutar ditåt iaf :)

tävlar du något?
Yesbox. Hoppning just nu, men  är ju i grunden en dressyrryttare.

Kommentarer

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0