SönMånTis

Har haft väldigt mycket i skolan de senaste dagarna, så jag har helt enkelt inte hunnit  blogg ;)
Så här kommer en liten sammafattning av de senaste dagarna.

Söndag:
Red ut Diva på den första riktiga långturen(1 tim 45 min) nu efter vintern. Riktigt mycket var det, även fast det var lite dimma, och lite kallt, men hon var snäll och inge störra bbråk bröt ut.Skrittade för det mesta, men lite trav  blev det också.

Måndag:
Red ut på en lite kortare tur med Diva, men det gick bra ändå.  Tog en liten tur upp i skogen för att se hur mycket snö som hade smält bort, och nu är verkligen nästan allting borta. Bara lite kvar, men nu kommer ju lera fram istället. Hoppade över några småbäcker, eftersom jag testade en hoppsadel, som jag inte brukar använda på henne så ofta längre.

Tisdag:

Idag red jag och Diva ut på en långtur igen. Fast den här var nog lite längre än förra, bara att vi travade och galopperade mer. Hade hoppsadeln idag igen, och den ligger ändå ganska bra på Diva. Men ska försöka sätta dit en padd, så kanske den ligger ännu bättre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild ;D

2010-03-31 @ 17:37:57

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0