Regn, regn och åter regn

Japp, det har regnat heeeeela dagen. Inte ett  stopp någonstans.
Jag har då suttit inne, och väntat på att det ska sluta, så jag kunde gå ut i stallet och rida. Men nej, det ville itne sluta. Så jag blev ju tillslut tvungen att ta mig ut i regnvädret. Kallt var det ^^

Annars har dagen varit lugn, och jag väntar just nu på att mamma och pappa ska komma hem från tävlingen som mamma har varit på. Senast jag hörde något om den, så  låg mamma trea, så  vi får hoppas att det håller dig kvar (precis som regnet xD)


VARFÖR FUNGERAR DET INTE ATT LADDA UPP BILDER ?!?!??!?!

Kommentarer
Postat av: EVELINA HEED

Sv: Tackar så mycket! :)

2009-11-22 @ 21:06:35
URL: http://evelaiijna.blogg.se/

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0