Ullared!

Ja, idag var ni ner till Ullared, och gick på Gekås (vi träffa Morgan^^)

Brun väst
Blå jacka
Blå randig kofta
Brunt pannband
Marinblå hjälm (har tre stycken hjälmar nu ^^)
Blå, Brun (och liite grön) mössa
Brun lädergrimma till Diva

Man kan ju se vilka färger jag gillar, eller?

Köpte såklart lite mer saker, men det var mest småsaker, som man tycker är billigt och köper, så blir det så mycket i slutet x) Handlade iaf för ca. 1000:-


Nu ska jag lyssna på lite Spotify, sen sova. Godnatt :)

Kommentarer

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0