Gårdagen

Eftersom det var så fint väder, och jag itne har ridit i repgrimma på hela vintern så tänkte jag att ajg skulle prova det igår då. Det gick ju som det gick.
I början gick det bra och hon lyssnade bra och sånt, men sen vet jag inte riktigt vad som hände (tror hon håller på och fäller och det är det hon tycker är jobbigt), men iallafall så började hon bocka med mig runt hela ridbanan. Duktig som jag är skriker och skrattar jag bara.
Men sen blev hon lite lugnare igen.






Erika har tagit alla bilderna ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haah, vad söt hon är

2010-04-04 @ 16:48:58

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0