lördag

Ojoj, vad det har blåst ute idag. Man har knappt kunnat öppna dörrarna ;)

Iaf, först red jag och Diva ut på en liten mysig sväng i skogen. Där blåste det inte lika mycket, och trots att det blåste, så lyste solen fint.

Sen blev det Vilja på planen. Hon är ju lite rädd för allt när det blåser, så hon var väldig ofokuserad på vad jag ville, för hon skulle kolla på allt annat. Ananrs var hon ganska seg (trots vädret). Tog fram två bommar, och höjde upp den ena på ena sidan, så låg vi och travade över dem på volt och i lite kringelkrokar. Hon börjar lyfta på benen lite bättre nu iaf.



Kommentarer
Postat av: Boråsryttaren

Hoppas du får en bra dag :)

2010-04-18 @ 08:59:26
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0