Dagens pass

Blev Diva alldeles nyss, och är verkligen jättenöjd med henne.
Red inte mer än 30min, men det gick så bra, så jag såg ingen anledning till att fortsätta tills hon börjar bråka. Blev ett lungt dressyrpass (forts. från gårdagen) och idag sökte hon verkligen efter att gå i den form jag ville ha på henne. Hade lagt fram trav/skritt bommar också, och dem tog hon galant. Kom jättebra in på dem, och hon tog inga droppsteg innan. Det är just det här jag har letat efter med henne ;)




Blir typ inga uppdateringar imorgon, ska till Göteborg ;)

Kommentarer
Postat av: Hoppbloggen

Roligt att du fick henne dit du ville!

Alltid skönt om man har problem som man lyckats lösa under ett ridpass, sen är det bäst att avsluta på topp!

2010-01-29 @ 22:37:09
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: tora :] <3

Hejhej :) ! Vilken fin blogg <3. Ska vi lägga till varann på bloglovin?

Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig ;)

2010-01-29 @ 23:01:52
URL: http://torany.blogg.se/
Postat av: Sofia - TÄVLING: VECKANS BLOGG

roligt att det går så bra för er!!

2010-01-30 @ 09:10:21
URL: http://sofiaelinab.blogg.se/

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0