Barbacka

Idag blev det bara en lite skritt-barbacka tur med Diva. Erika och Lorenzo gick med brevid, så vi var inte ensamma iallafall. Riktigt mysigt var det.
Man känner att det börjar blir vår på riktigt nu.
Vi kunde till och med gå en bit upp i skogen, och det har verkligen inte gått på hela vintern, då småvägara varit blockerade av all snö (:

Visst saknar man snön lite nu, och det kommer ju ta ett bra tag innan den kommer tillbaka.
Men snart är det sommar iallafall!!
Just nu vill jag bara ha bort all lera ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :D:D:D

2010-03-28 @ 01:44:49
Postat av: Sanna :3

sööt bild :'D

2010-03-28 @ 13:31:24
URL: http://handlingar.blogg.se/

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0