Onsdag

Så fort jag kommit hem från skolan hade jag en liten hopplektion för Ebba och Diva. Är inte så van(duktig) vid sånt, men det gick väl ganska bra ändå^^ Jag har väldigt svårt att föklara saker xd Men Ebba och Diva var jätteduktiga.

Sen skulle jag iväg och hoppa Vilja, men fick ont i axeln, så det gick inte att hoppa mer, för det gjorde så ont, och var rädd att det inte skulle bli bättre om jag fortsatte,  så pappa fick hoppa henne (: Det var kul och se henne hoppa med en annan ryttare, men ändå inte. Jag ville ju hoppa själv ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skojj :)))

2010-03-25 @ 19:38:26
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! Fråga vad/hur mycket ni vill :)



http://frejalindskog.webblogg.se/2010/march/fragestund.html

2010-03-26 @ 11:33:05
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0