Tömköra

Försökte mig på att tömköra Diva lite idag.
Är relativt ny på det, och det varkade itne som om Diva hade gjort det så mycket innan heller. Hon fattade liksom inte meningen med att jag skulle gå bakom henne, utan försökte hela tiden vända sig om så jag skulle vara framför henne igen.
Efter några vändningar, och lite träning på volter, så travade hon i bra takt på rakt spår framför mig  (:

Nu har äntligen all snö och is försvunnit från planen, och det är bara lite vatten kvar på den.
Ska bli jätteskönt sen när allt är borta, och vi kan skaffa staket :D

Kommentarer
Postat av: mickis-hästblogg

snygg blogg=)

2010-03-26 @ 21:31:25
URL: http://http//mickismickismickis.blogg.se
Postat av: Anonym

Här är det bara snö

2010-03-26 @ 23:38:24

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0