Yesterday

Diva:
Vi åkte iväg till ridhuset direkt efter skolan, för att jag skulle trän lite dressyr. Gick sämre än vad jag trodde. Hon kändes inte alls bra, och jag var inte så mycket fokuserad heller. Vet inte  om det blir någon tävling snart, men känner att jag först och främst måste få en lös, och sen börja lite mer md galoppen. Har ju knappt kommit igång med den än :/




Vilja:

Det blev en litn hoppträning för Jossan på kvällen. Tycker det gick jättebra, och jag fick henne mr framför mig än vad jag brukar ha ^^ Fick till några fina språng, och sen var det ju dags för den läskiga vattenmattan också. Hon vägrade först, sen kom vi över (ett sånt här högt språng ^^) sen hände samma sak igen osv.
När det blev dags för att hoppa en liten bana, och vattenmattan var först, så ville jag åt höger efter den, och Vilja ville till vänster, så det blev ett litet missförstånd där, och jag typ hoppade av, eller ja, jag kundinte ha suttit kvar. Sträckte axeln iaf och den är inte mycket bättre idag.
Hoppade upp igen trots det, och Jossan fick oss att hoppa mattan igen, och igen, och igen, hur många gånger som helst, till Vilja bara klev över det. Är faktiskt riktigt nöjd över den träningen :)

Kommentarer

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0