Fråga


Svar: Jo, eftersom jag är under 18 så måste ju jag ha väst när jag tävlar hoppning. Och jag anser det som onödigt att inte har det när jag hoppar Vilja, eller någon annan storhäst/yngre häst. Men har det nästan aldrig när jag rider Diva, och aldrig när jag rider dressyr heller.
Min väst är faktiskt väldigt oskön också, och man sitter inte bra i den. Så jag fösöker undvika den så mycket som möjligt tills jag köper en ny ;D


BTW: Kommer göra några inlägg (typ som detta) attslänga in iaf jag inte hinner/orkar/inte har något att blogga om ;)

Kommentarer

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0