onsdag

Jao, nationella i kemi idag då, verkligen inte mitt bästa änma ;D

Diva blev det bara en lite sväng i skogen med. Men gud vad hon var framåt. Bar upp sig själv i formen, och gick stadigt där. Jättemysig var hon.

Var iväg till munkedal och hopptränade Vilja, och idag var det två olika vattenmattor med, men hon hoppade båd, så småningom. Och när hon väl hoppat (eller ja, slängt sig över) dem några gånger, så hoppar hon riktigt fint sen. Annars gick det jättebra, är ju dock förkyld, så det blev ganska jobbigt efter ett tag, men hon hoppade fint (:


Kommentarer
Postat av: Johanna

hade också nationella i kemi idag, haha FAILADE stort på labben XD

2010-05-05 @ 22:53:06
Postat av: Maiken - med I

Ha en flott helg og kos deg med hesten! :D

2010-05-07 @ 16:45:03
URL: http://lifeofmaiken.blogg.no

-Fotar gör jag med min Nikon D5000, så nu behöver du inte fråga det ;)
-Tänk på att jag alltid ser ditt IPnummer, så det är ingen idé att skriva massa taskiga saker anonymt!
-Annars är alla kommentarer välkomna :D!

Alla har ett namn:
Stammis? ;)

E-postadress: (de blir bara jag som ser den)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv något:

bloglovin bloglovin
RSS 2.0